Sol,sol,och sol :D

idag har det vart sol o det gillar vi :) ,först vakna jag ,slappa ochh åt sedan såg vi på tv  och senare åkte vi till mörtevik :)
efter det duscha jag och sen åkte vi inte till stan jag och maria eller vi åkte inte utan cyklade :)
Vi stannade på valentino o åt mega rulle och träffa lally:)
efter det så åkte vi til åkes och maria köpte godis .SEdan bar det av till snapen bestämde vi oss för :) och ringde till mamma och bad att hon skulle lämmna bad kläder :),sedan badades och vi bytte om och åkte hem skiit kul dag <3333
Och imorn blir det av til liseberg :),ska bli skönt att bara famljen hänger med  det är alltid att ngns kompis ska med men nu åkker vi själva .visst e det skojj att ha med kompisar men skönt och åkanått år utan dem :)
nu ska jag göra iordningm ej och sedan lägga mig eftersom det blir tidigdag imor n :)
puss f,e <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0