Utkast: idag väckte ...

idag väckte mamma mig o sa att vi skulle plocka hallon inte fdör jag hade lust var skit trött verkligen o allt .Men iallfall gick jag upp på något sätt o strax var vi ibilen på väg där ner tg den en timme typ för att plocka 6 kg mamma skulle ha det till saft å såklart skulle vi handla med helt grogad med gummistövlarna d.Det blev ju bara värre eftersom dem inte hadde allt vi skulle ha på det stället .Till slut åkte vi hem o sandra konm till maria och vi åt kycklig o pommes .BRa maria att tappa hela pommes skålen i golvet ,toppen :!
haha !:D
efter maten blev det att fixa lösnaglar på maria o sandra fxa sina :)
efter det gjorde jag kladdkaka och typ gele godis  :)
Nu har vi ätit upp kladdkaka och vi fick ett flumm anfalll och skratta typ 24/7 i säkert 30 min :)
nu ska vicykla till shel ,så finna på mobilen
f,ehitta en gammal bild på mej :)

Kommentarer
Postat av: sandra

haha xD , de va kulig dag kan man säga xD <3 haha

2008-07-24 @ 22:49:16
URL: http://sandramagnussson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0