090410

fredag idag ,långfredag .För  första gången känns det inte som en lååååång fredag utan den härr fredagen har gått snabbt .Jag har inte hunnit med  så mkt plugg som jag velat men jag är nöjd .nu idag har jag pluggat åkt och plockat blommor med moppen .Varit i s tan och handlat med mammsen och maria o hennes kompis .Sen kom jag hem och gjorde inte så m´kt satte mig och plugga nu  orkar jag inte göra det mer så jag ska snart  gå och se på tv med alla .
Inte så händelse rik dag idag men ja ,puss <3

jag och maria åt våran första glass igår .Blev en ny för denna säsongen .en sandwich med choklad kross i .Väldigt god men kan inte min favorit i sommar .

tussilago,hittade även vitsippor för sösta gången iår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0