090410

Hej allihopa !
inatt vaknade jag ungefär tjugo i  fyra och var seddan vaken till åtta .Däremella såg jag på film eller jag program och tittade runt lite på bdb och annat .Försökte fixa headern eller vad mna nu säge r och designa om min blogg .kom rätt så långt men lyckades aldrig helt .Sen vaknade jag tjugo över tio efter att ha sommnat om .Åt frukost och  duschade sen gick jag ur och solade med maria och snare kom sandra .Under tiden jag solade pluggade jga matte och nu håller jag på att fixa iordning mig .Senare när jag får tid i dag eller ngn annan dag ska ja fixa bloggen ska även fortssätta plugga nu efter jag gjort i ordning mig .senare lägger jag upp en dagens outfit och kanskke en ny hårupsättning ifall jag kommer på ngn .

Nu ska jag fortsätta att göra iordning mej
 

denna bild funderar jag att ha på headern vad tycker ni ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0