22 april

hej!
idag är dedt onsadag och våra onsadaar ii skolan är ganska jobbiga iallafall morgonen .Vi börjar med no och sen so efter det h ar vi matte .Sen är det ganska lungt med svenska och engelska  och sen slöjd då :)
Efter slöjden slutar  vi och då tar jag moppe hem och pluggar lite matte eftersom det är nationella i morgon .
Vill även träna idag med men vi får se.Nu uder tiden vid frukosten och moppe turen måste jag fundera på vad ajg ska säga tilll berit .Jag menar jag har inte gjort läxan på flera veckor men jag får väl säga sanningen att hjag glömde böckerna men den brukar jag köara med i vanliga fall när jag inte jort den alls .Sen är det juju så typiskt för precis inan vi går frågar ju jag vad v i har för läxa och sen glömmer och lägga i den :S

jaja det får gåg som det går ..
idag har jag äntligen klätt mig lite roligt .Det blev en svart tunnika med jeansleggingsen till mååte bar hitta ett passande halsband till .jag behöver klippa men så fort som möjligt nu .För nu är det så långt h tråkigt att msan inte kan  göra ngt m,ed det .De bra är huller ombuller .Jag ska nog då passa på att slinga mitt hår igen .Jag vet inte ifall jag vill ha guld slingor eller bara blonda .

Idag måste jag även börja med svenska med kom jag på och maria fyller år på lördag och jag har inte köpt ngt än Måste komma på vad jag ska köpa det får bli imorgon när jag har eftermiddagen leddig och inte är tbugen att ra ngt som att plugga ex .

Nä dett6ta blev ett långt inlägg men k jag lovar att ta ett kort på dagens outfitt o ch lägga in när jag kommer hem .Nu  blir det frukost .Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0