27april

hej .Tänkte skirva bara ett snabbt inlägg innan jag börjar plugga .jag ska plugga svenska eftersom vi har prov i det imorgo n.Jag ska kunna allt mvg o allt men samtidigt orkar jag inte .jag får  göra mvg frågorna lite halv ordentliga och sen plugga in allt .Asså nu är jag hur skoltrött som heslt orkaar inget över huvudtaget .Vi har även tyska tills imoron det gör inte det hela bättre .Klockan 2000 är det beverly hills det program alla har vntat på förra  veckan var det fösta programet ef ter uppehållet :Det lev ett uppehåll i sverige pga att de hade gjort ett avbrott i usa .Sedan klockan nio blir det spålöst .Så brukar mna måndags kvällar se ut .Nä nu ska jga vila och ta det lungt ettt tag innan jag kör sten hårt på .
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0