ångest

hej!!
jag sitter här och har fasnat i svenska plugget .Min ännda lösening är att blogga.ghar gjortrt aslla g och vg frågor nu återstår bara mvg frågorna .Vi har prov på tisdag så jag är gasnka sen med att plugga .jag fattar inte det har blivit så nupå de senaste proven .Det är ine bra .kan inte ge eupp nu utan måste kämpa till nian är slut det är ju inte långt kvar nu .När vi snart gr in i maj så går allt så fort och ibörjan av juni  och in på juni är det ju bara roliga saker kvar som lärarspex,elevspex masa andra kulliga saker och sommaren.Men jag måste  fråga maud  om en del saker .jag vet inte  eller jag kan inte bestämma ifall jag ska forsätta att  hitta svaren eller börja plugga på  g vg .Men nu är klockan typ 20 i och och det känns mer som det är kväll sllså att man slutar att plugga och tar det lungt med tv och allt .Det får nog bli så .Måste även försöka få igång min mobil :Måste iallafall ringa viraali och snacka med henne .Sedan blir det att käcka in bloggar .Som ni  ser har jagg varit med  imånga tävlingar idag .Ni som tittar på min blogg kan bli lite fövirade vart jag har errat inlägg men gå bara neråt så fixar det sig nog .Nä  nu ska jag ringa virali s en blir det wipout .puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0