god morgon

När jag vaknade imorse vid halv sju så var det ganska dimmigt o så men nu när vi har varit ochj lämmnat louise på buss stationen  så lyser solen .Tråkigt att hon måste  åka hem men det har varit jätte kul att ha henne här .ifall du läser det här så hade vi grymt skojj <3

igår kväll så var jag på den här handleda kursen ,Vi kom dit lite förssent men det gjorde inget .Vi gick in och lyssnade .I pausen fick jag göra w ett syn  test opch jag såg perfekt mi9ssa inte ngn bokstav .men det visste jag .

Idag då  så har vi ju lämmnat  louse  på busstationen .Sen skulle vi handklla men vi åkte hemistället .Idag funderar jag på att plugga ,gymma ,måla  naglarna och kanske ringa till virali jag har inte bestämmt mi än .jag behöver även sopa i mitt tum  ligger lite popcorn på å golvet och sådär .Nu ska jag läsa lite mer bloggar och så sen får vi se vad som händer.



hårlasso uppsätning

böcker och häften inproppade i mappenn


nu när jag kom hem så var luddepå ett riktigt bushumlör

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0