God morgon

hejsan!
De senaste dagarna har jag inte  hunnit blogga så mkt .Min kusin louise är här så vi gör massa annat än att ägna tid åt att blogga .men jag kan börja med att uppdatera vad som hände i lördags .

Då åkte vi upp till askersubnfd och mötte louise sen tog vi med henne hem (haha låter lite ...) Den dagen åkte vi moppe visa  henne stan och tog det bara lungt .Igår så Spelade vi bowling .Idag ska jag först till tandregleruingen och sen ska vi åka till skövde böhöver kköpa ett hår lasso eller behöver och behöver vill köpa ett .
Sen känner jag för ngt nytt till håret så man kan sätta uppp det på ngt snyggt sätt .

idag är det tisdag och imorgon ska jag och mamma till körskolan  på en såndär handledar kurs  för övningskörning.

Men senare idag komme det upp bilder från,bowlingen och andra saker .
Nu skaj ga börja sminka mmig och göra mig iordning
puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0