Godmorgon

Hejsan hoppsan!
Igår kväll ´åkte jag till gymmet och sprang och öva konditionen.Jag tänkte tar med ett headsett så jag kan springa och se på tv samtidigt men så klart var headsettt förkort så det gick bara att köra crosstrainer och gå.Efter det så åkte jag hem och sket i att göra  läxorna sen satte jag mig vid datorn in på msn som jag inte vart på flera år haha nä inte så lång tid men iallafall en månad .Sedan blev det tv och sen sommna jag .

Idag är det skola som gäler och idag har jag riktiga lektioner .Ganska lung och skön dag .
Nu ska jag packa väska och sen äta lite frukost efter det blir det att åka med mamma till kolan
puss <3
ludde  som lite fast personen på bilden trycker  facet mot nallen så facet ser helt weird ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0