gomorgon

idag är det tyska prov  och de t hatar jag .Har inte pluggt alls mkt men jag hoppas det räcker ska bli så skönt att man inte ska behöva gra ett till tyska prov efter det här jag menar ag tror inte  vi kommer ha ett till .Dagen ser ut att vi börjar med ty ska provet sen engelska sen no och sen rast .Efter lunchen eller rasten då är det sångtest på musiken .Efterdet brukar vi få slutat .Sen efter musiken har vi svesnkla och sen so .

idag när jag kommer hem så ska jag öva in engelska om jag får id  ska jag plugga lite matte och sen åka och träna och koppla av .imorgon är det  inget wspeciellt mer än att plugga matte .

Nu vill jag att det ska vara helg .Ge me mig helg nu .
Mä nu ska jag gå igenom verben och sen så ska jag ta moppe in till skolan om det inte är för kallt .

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0