måndag 20 april

Idag är det mndag .Det är ganska lungt i skolan  och jag går  till halv tre .Efter skolan måste jag hem och plugga tyska .Har prov i morgon har inte börjat övat än .MEn tyskan kan jag ändå så bara få g i och det ärr väl knappast ngn ide att anstränga sig nu de en av de sista månaderna i nian .Jag trormaria och mamma skulle in till norlanders efter maria slutat skolan så jag tar nog moppen och åker hem själv istället .Måndagar gillar inte jag när man måste vänta på maria hela tiden .Först slutar man klockkan halv tre sen måste man vänta istan på marira tills tjugo över tre och hon har i drottt så hon kmr inte ut förrens kanske fem över hlv fyra .Iställt är jag hemma innan hon ens slutat och den tiden behöver ajg .

idaag är det den tjugonde och då får man barnbidraget .Senna gång blir det nog ngt av de jag bisatde er för längesen i bloggen .Eller så kanske jag hittar ngt annat snyggt .

På torsdag är det np i matte och på tisdag prov i svenska .veckan efter det har vi engelska och nu vill jag bara att denna månad ska vara över .maria fyller år den 25 på lördag så jag måste hityta en present till henne i veckan med .Bågra tips ?
Nä nu ska jag gå och platta håret sen äta fruksot och dra till skolan ,hare bra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0