skövde + bilder

idag har vi vart i skövde bl.a hittade jag ett hår lasso ,en annan hår grejsimojs ,klämma och salt vatten spray .
innan dess var jag hoss tandläkaren och spänade tänderna .Vill man bli fin får man lida pin .

Vi började med att gå till elins esplanad .Därr Vi gick till gina och prova de världsberömda hyaremsbyxorna .De var faktiskt jätte sköna men de ser ju förjävliga .jag tror ingen kommer köpa sådan vi testade dem och la sedan tilbacka  dem .Det var meningg att jag skulle ta bild på dem men jag hann inte .Men en sak är klart att de kommer gå i konkurs pga de byxerna .Men efter det så gick vi till hm och tittade jag såg bl.a en fin stjorta en precis sådan jag vil lha men jag hade inga penagar med mig så det äckte det får jag ta och beställa från internet nästa gång det kommer in pengar på kontot .men ¨å har jga kikat in lite snygga saker på bubbleroom som  nji vet .Efter hm gick vi till cubus,sko affär lindex m.m .Till sist gick  vi till kicks där hade de fått in som klstermäsken man la på fingret och det var som nagellack det var jag vet inte typ 20 någon ting antingen  räcte det till 20 naglar eller så var det 20 ark iallafall en sån kostade 69 kr .
Hon vi fråga såg vi sedan hade de här hemska haremsbyxorna på sig ,ett par svarta och världens högklackade skor .

Sedan åkte vi  donken och käkade .Hände inte så mkt där .

Sedan åkte vi till commerce där handlade jag  ett hår lasso  på glitter för ca 26,90 kr och en anann hår grejsimojs so jag inte vet  hur man använder den .Sen gick vi till  hm och köpte salt vatten spray och hår klämma .


mamma ropa uppdaterar snart



___________________________________________________________________________________________

Så äntligen  uppdatering .Det var dagen i skövde det .-
Nu har vi precis bakat ut tekakorna som vi håller på att baka .
Det ommer bli mums sen !
Nu kommer lite biklder



baka liten kaka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0