skriva av mig

asså  ,jag blir så  trött på tyskan .jag hatar tyska ,.idag ska jag inte plugag aett skit utan koncentrera mig på matten istället .jag menar varför tyska  ååå jag skiter fullständigt i tyskan nu .Nu är det ingen ide ,man kan ändå så inte ändra sitt betyg ändå .Nu när vi har å mkt så tycker jag det är bättre med att plugga matte .Jag ska bara läsa igenom tyska´ngr gånger .jag skiter i fall jag får ig  för tyskan retar mig så mkt .Det ehela gör det ju inte bättre att man har en cp lärare som vill tt man ska kunna allting .Att mabn ska  vara perfekt och att alla ska veta vilka hennes änglar i klassrn är.imorgon ska jag gå till skolan göra MITT  bästa och sen skita i vad jag  får .ja gtkr det ska blir å jävla skönt efter imorgon .
ag längtar till sommaren  som fan ! jag vill bara kunna  sola ,bada vara med kompisar .Hela dagarna var ute å¨kvällerna ,grilla och känna att man inte har ngn press på sig .Inget att göra  bara  kunan njuta av ledigheten och ha kul och sliåppa att tänka på skolan .Även att veta att man börjar på gymnasiet till hösten .Nä bnu har jag förbrukat en massa tif genom att sitta här att skkriva av mig .Men förhoppningsvis känns det mättre a e fter de thär .Sen ikväll är deyt äntligen  90210

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0