spotify

Idag är jag på humör .idag är det skolan som gäller och där ska jag stå i caafet  så det blir inga vanliga  lektioner på hela dagen .Funderar på att fråga i fall jag kan smita ifrån och gå¨på no_n eftersom vi har  prov på fredag .Efter skolan så ska jag hem  coh plugga ,plugga och plugga .

En sak jag glömde att berätta föör er igår var att jag har skaffat spotify otroligt bra .Nu slipper jag ladda hem en massa musik.För er som inte vet vad det är ,är det en musik sakimoj.Man söker  på spotify i programmet då .På en artist eller låt så komme rdet pp och du kan lyssna på den .Du kan även skapa spel listor och annat kul .

Idag har jag åp mig jeans leggings och linne .Vet inte än vad jag ska ha för tröja ,kofta ?.
Nä nu ska jag hå och hämta ett par strumpr och sen gå och äta frrukost innan det blir att åka in till skolan med pappa .
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0