helgen

hejsan
Det har varit en skön helg .Fredagen var bäst .Då var det skolan som vanligt sen blev det in till stann med moppe direkt och handla en present till maria som  fyllde år igår .Efter det  satte vi oss  vvid fontänen och  åt glass sedan tog vi moppen hem till henne och var där ett tag sedan så gick vi till kronoprak och inte gjorde ngt spela typ rundpingis bara .Kronopark hade visst disco också så alla barnen var  ute vid oss och stirra på oss istället  för att vara inne .Efter ett tag gick vi hem och jag åkte hem innan det blev fr kallt .När jag komm hem så hade maria tjejkväll så  det var ganska tråkigt fick ju inte röra sig alls ihuset bara sitta inne  oxh inte göra någonting .
Sen sommnade jag och de var fortfarnade kvar tror det åkte hem  halv ett ,ett .

På lördagen vänta vi länge på att maria skulle vakna ,hon var uppe sent så vi lät henne sova efter typ  hlav tioeller ngt så väckte vi henne  och gratulera henne .Sedan åkte jag  och ammma in tiill stan och handla för eftermiddagen och även en sista present itll maria .inte nog med att det var brottom att hadla allt så  åkte vi till alla affärer jämförde priser och allt .Jag tappppade min plånbok så vi åkte  runt i stan helt föövirrade och letade samtidigt som vi försökte handla  allt till maria .
Efter ett tag hade en gammal man hitt t den och ringt hwem till oss till pappa .Vi åkte hem till han och jag fick min plånok .Sedan kunde vi fortsätta att  handla och sen hem och äta innan gästerna komm han precis komma in i mitt rum efter jag duschat innan det vr ngn som plingade opå dörren .Skyndade och gjorde iordning mig .

Satt och prata och fika med alla hade kul.Sen smet ludde och vi fick springa som tokar i skogen för att hitta honom oc försöka få hem det där busfröt .Mitt bland all skog och mark med vatten och allt tappade jag min mobtelefon i ett dike i skgen .Fick upp  den fort  men det hjälpte tydligen inte  har inte fått igång den än d.Det känns förjävligt för att jag vet att alla har  skickat sms och alla är säkert förbannade på mig för  jag inte svarat men om ni läser det här  så försår ni nog .

idag så har jag inte gjrt så mkt bara suttit vid datorn läst bloggar ,varit inne på toutube och hållt mig uppdaterad .idag behövr jag plugag men det kommer nog inte hända .jag känner även  för att vara med virali .Men andra gäster ska komma idag och fira marai .Sen ikväll ska maria spela innebandy får se ifall jag vill hänga med eller inte .

jag vill att det ska bara sol .idag känner jag för sol väder lika fint väder som det var igår tycker jag .Idag skulle jag nog behöva fräscha upp mitttt rum också men först nu tror jag att jg ska gå och duscha .iallafall Fixa mig .

Det blev ett långt inlägg hoppas ni förstår aqtt ibland kan man inte blogga och att jag har annat för miog mren jag tycker det är kul och ska förbättra mig (haha hur många ggr har jag änvänt dne frasen ?)
jaja  nu blir det att hitta på ngt annat puss hej <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0