Hej igen

ååh gud nu känner jag ba ratt det kryper i fingrarna .Tror nog bloggpausemn är slut nu och nu ska jag börja om på nytt och svara på kommenttarer och lägga upp inlägg .Dock kanske inte så många som jag brukar .Vi får se ,det har varit mkt tävlingar i bloggen vet inte rikgtgt ifall jag ska fortsätta eller göra en ny tävlingsblogg .

Snart börjar skolan också och höst m,ode har börjat komma gu jag älskar verkligen när höstmodet och det kommer det är den bästa mode tiden eller vad man kan kalla det .Ska lägga upp lite önske saker och kläder senare eller imorgon.Det får vi se ,har precis kommit hem från stan där jag köpt det här .Nu ska jag städa upp lite på mitt rum o ch swen lägga ut kläder och sånt i min nya outlet blogg ,fridasoutlet . Gå in och kika ifall ni hittar ngt allt är inte upp men det kommer uppp de kommande dagarna eller inte för i helgen ska jag sälja aftonbladet som jag har börjat med nu .

Blev ett lång inlägg men hopppas ni orkade läsa igenm hela ´, det här var det jag  köpte

loition-19 kr
deo-10 kr st
godis -4,50 kr st

Allt köpt från ÖoB

Kommentarer
Postat av: Linnea

hej hej!



Har veckans blogg, i min blogg just nu! Skulle vara kul om du ville vara med! :) Skynda att anmäla dig avslutar det ikväll!!♥

2009-08-07 @ 21:11:44
URL: http://cuitelinnea.blogg.se/
Postat av: nathalieh

fin blogg:)

2009-08-07 @ 21:52:33
URL: http://nnnathaliehh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0