090205

hejsan idag var det nationellt prov idag .Jag tror det gick ganska bra .Nu känns det iallfall skönt att  gjoret all svenska nu .förutom det munliga men det brukar gå bra fick ju mvg på argumentationen  och redovisningen.
Idag hade vui bara en lektion efte de nationella proven .Det var tyska .Tyska gick faktiskt bra jag hade inte övat ngt så .
på slutet såg vi på film .
Nu sitter jag hät har varit ute  i snön och busat  med ludde ponken .

imoprgon är det sista skoldagen innan lovet fredgar  är riktigt chill.Så det blir nog inga problem .
sen är det sport lov och då var det planerat att lousie skulle komma men det blev inte   så vi ska sats a sitället på  påsklovet .Det dumma är att vi inte har lov samma vecka .Men hon måste komma  hit ngn  gång annars får vi ses i sommar .
Nu har jag inget planerat på sportlovet meer än att ta det lungt och ha film maraton med virali .

Nu har mamma åkt och jag och maria är ensamma hemma  och maria sover .Så jag har det väldigt lungt här hemma .
nu ska jag sitta vid daton och  ta det lungt .
ha det bra
puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0