90210

asså är det någon mer som undrar vart beverly hills tog vägen igår ? ,Istället för bh var det ngn serie 24 och några som skulle slå rekord eller ja jag fatta  inte ett skit.Sur blir man när man gått och väntat på den heöa eckan sen kommer det inte :S

jaja idag har vi en liten sovmorfon till alv 9 eftersom det idag är nationellaprov i svexka ,läsförståelsen .Sen på torsdag är det upssats .Detta års tema är nattliv .Det tycker jag kan vara ganska enkelt gemför med de andra åren .Nu kommer jag inte ighåg vad det var förra året men vi har gått igenom det oxå men nattliv verkar enklare .
Nackdelen med nationella är att man MÅSTE sitta i 80 min jag fattar inte hur jag kommer att orka de tmen  vi får väl se .


nu sitter jag och äter frukost .Efter nationella proven så blir det no kanske ?,ialllfall har vi m,usik,svenska och so  som är dö trist .Idag ska jag egentligen träna men vet inte om jag orkar .Det är inte liksom kul längre ... Ska bli roligt på sportlovet då viralis pappa kommer hem från indien då jag och hon kan börja gymma .

Nä nu ska jag fixa håret ha det bra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0