God morgon

jaha nu ahr jag inte bloggat på ett tag men  har inte vart på så blogg humör ,haha .Vi kan ju börja med i torsdags .Då var det skola och sen hem och fin stjusera ansöka till sommaland.Efter det fixajag till no arbetet som ja skickade i väg men i fredags när jag´kom  hem hade det inte kommit så det fick bli att stressa hem och fixa iordningen den .Efter som ens pappa och granne inte är så tekniskta.Det är ju såklart när jag kommer hem  så fixar det sig på en gång .Efter det blev det att äta och sen in till badhuset där virali var .Vi badade och sprang runt haha .Sedan åkte  man hem och åt och kollade på lets dance .Fast det blev inte så mkt av det ändå.

igår då så åkte vi in till stan en liten stund  sen hem och käka och ta det lungt .Efter att ha stjutit upp pluggandet heladagen så började man halv sju och pluggade till 19 id.Idag får det bli en riktig stud dag.Iallafall Efter det åt vi och kollad på melodifestvalen.E.M.D var ju självklara men jag vet inte ifall jag tyckte om molyy .Idag blir det som sagt plugga och kanske träning ifall jag hinner det i mina nya träningskläder .

Imorgon blir det skola  ch sen hem och plugga .Sen blir veckkan ganska lungn Efter som  vi har tyska provet på tisdag.Nästa vecka tror jag vi har nationella prov i engeska .Vi har redan börjat med det muntliga .Men jag har ine gjort dety ändå.Asså gud va svårt .Jag hoppas det går bra ja är as  kasspå engelska.Tyskan är mycket bättre .

Nu krånglar det med  bilderna så får väl lägga upp bilderna ikväll ifall et funkar  då.Nu ska jag gå och duscha och göraq iordning mig sen plugga .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0