hejsan

asså jag blir så trött på att är man just har skrivit ett långt inlägg så trycker man fel och de sparas inte .Så hände det i helgen när jag skulle skriva ett inlägg.Men jag kan ju säga Al ite kor tom vvad jag har gjort .i fredags badade jag med mia .Ilördags var jag och ludde på en kurs om click träning m.m isöndags har jag bara pluggat och tagitt det lungt
.
Nu idag var det först skola sen hämtade mamma mig halv tre vi åkte ner till stan och köpte pennor ,stift och  jag köpte även  idrottströjor på j.c .
Nu har jag ätit och nu hade jag tänkt och sätta mig och skriva lite om energikällor och sånt och sedan göra lite tyska .

Idag istan fick jag lite insperation vad jag ska köpa nest  det blir kanske antagligen p åsportlovet får se.Det får bli senar e för nu ska jag plugag ha det bra <3
                                                                                                 den här ser ju bara för läcker u t .Jag kan ju säga att den                                                                                    smaka  lika gott som den ser ut och vara om inte bättre ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0