TYSKA PROV ,SUG MIN KUK

Skolan var ganska bra idag .Först bild sen idrott och sen tyska .Efter dte mat och sen matte och so.Efter son var det svenska och sen sluta vi.Efter svenska väntadre vi på ingbtitt i 20 min och skulle frågaa en sak om tyska provet .När jag ko  hem var jag helt  slut och sen så  vila jag en stund .Men sen så ringde bg o len a å och va här en timme det gjorde inte allt lättare .Imorgon är det som sagt tyska prov och jag har inte orkat pluggat något.Det  känns förjävligt.Jag som brukar ha allt under kontroll men nu har jag det inte.Idag ska jag lägga mig tidigt .Det lbir skönt imoron när tyska provet är över .Ikväll blir det att se på 90210 och big brother tror jag börja men tyvär så började det ganska sent och det finns   en stor risk att ajag hunnit somna .Nu ska jag sätta mig vid tv och koppla av så fårr tyska provet gå som det går eller så skiter jag i att gå till skolan.Är bara att hoppas att man får  ont i huvudet eller något imorgon.HOPPAS,HOPPAS !
nä godnatt ifall jag inte hinner skriva ett inlägg senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0