weird :S

crazy day today .Idag var det nationellt prov .Iläsförståelse jag vet inte hur riktigt det gick men det gick inte super och inte dåligt heller .Idag känner jag för och inte göra ¨ågonting kanske bara läsa igenom tyskan sen får vi se .
jag är sugen på choklad bollar och maränger kanske blir att baka det då .Sen ska jag nog inte göra alls mkt .
Jag är liksom as trött idag  , vet inte vad´det är med mig .Höll på attsomna på so lektionen .
Föresten  fick ruben världens cp ryck fatta inte vad det var med honopm  men ,men .hans problem inte mitt .

egentligen skulle jag behöva göra lite no men vi får s e hur det  går med det .

Nu ska jag gå och k'äka 
 puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0