090109

Hejsan ,
Igår kväll var jag så trött att jag somnad e och vaknade inte för ens klockan 19.00 då såg jag på tv och åt och sen gick jag och la mig ,men idag är jag mkt piggar .Idag  började man med matte .Det belv inte så lång stund där för sedan halv nio gick jag til tandl'äkaren .Såklart fick jag den blonda barnsliga tandsköterskan .Men man vill ju bara skratt åt henne .Hos tabdäkaren var det vanlig undersökning och jag hde inga hål .Sedan polerade de mina tänder och flour lackade dem .Men flouret gör direkt ingen inverkan för jag käkar upp det lika snabbt  haha .

När jag komtill skolan vvar det teknik vi skulle bygga ngn  modell  bil som vi sedan skulle tävla med .
Sen var det elevensvakl och jag har syslöjd hela lektionen är 710 min ocgh un´gefär 50 min av de satt jag och funder över vad jag skulle göra .Iallfall kom jag fram till att jag skulle sy korsstyngn med rosor .Det blir nog bra i slutänden .

men jag bloggar senare lets dancree börjare

Kommentarer
Postat av: Anonym

de lägger flouret mellan tänderna, det kan du inte äta upp

2009-01-10 @ 19:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0