090110

HEj allihopa
Min lördag började att man vaknade och såg på tv .Efet er det jag jag upp och käka frukost och jag och mamma åkte in till stan för att hämta min askor men såklart  hade han stängt så jag ringde till vrali och hon kom ner till stan.Istan så  gick vi på stan jag hittad einget en hårklämma och  hårspännen .Även fransböjare.

Efter det hämta  hennes föräldrar oss och  vi åkte till kralsson willys och coop sedan hem till henne och satt vid datorn. Sen kom pappa och hämta mig ch vi åkte hem och åt sen in till stan igen och handla och r tvätta bilen .SEdan åkte jag och mamma till coop och handla n medans  pappa var på biltvätten .På coop köpte man bara massa onyttigt godis .

Sen hem och jag satte mig vid datorn och smsade .Sen såg vi på tv och käkade räkmackor ocgh såg på körslaget efter det ringdee christian och vi snacka en stund nu ska jag gå och lägga mig o se på tv mwen somnar nog inte förens på flera timmar men ha de bra och jag lovar att uppdatera lite roligare bloggar men det kommer senare

Godnatt !


jag älskar verkligen den lila färgen deet här  är en tunik från veromoda .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0