090114

Heej :)
Dagen började med no.Där bablades det om oloika energi sakemojer .Sen var det so och han babla på om 1 vk och den ryska revolutinoen.Sen vadt matte och som vanligt satte jag anna christian och ulf oss i grupprumet och garva hela matte lektionen .Sen var det mat och det var ngn fisk äcklig sörja .men det fick bli flingor idag med .Sen var det svenska och vi snacka om agust strindberg o så .Efter det var det engelska med berit .Som vanlligt hade hon fixat fram ett oförberett prov eller ja ett gammal nationelltt prov .Sen var det syslöjd sen åkte jag bussen hem .Ellre jag inte riktigt hem men till madlyckan där gick jag av och pappa kom och hämta mig  sen åkte vi och hämta maria på högelid  oh sen åkte vi hem .


NÄr vikom hwem satte jag mig vid datn och väntade på att maten skulle bli klar .Efter maten var det dags med läxorna men det blev inte så mkt av detheller,och nu orkar jaginte plugg utan får göra det imorgon påmorgonen . nu ska jjag gå och ta bort allt smink och sedan se på tv . Ha deet bra pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0