090123

Heej !
Ja den här veckan har det hänt mkt .därför har jag inte hunnit eller orkat skriva .Så nu kommer en snabb genomgång av veckan .

ONSADAG

dagen började med no sen so och matte .Hatar onsdagar att vi jämt har en sån jobbig morgon ..

Sen var det lunch och efter det fick de bli  sv .E Efter svenska åkte jag till tandläkaren och spände .Sen hem och plugga på martten .

Torsdag

frst var det idrott men jag var inte med eftersom jag var förskyld eller ja jag har vartt hes och hostathela veckan hoppas det går över snart iallfall .sen so och sen mat efter maten var det engelska och sentyska .Nu på torsdagar slutar vi klockan 10över  ett så det är ganska skönt .Det är för attvi inte har nn hemkunskap längre .

IDAG

idag da då började vi med atte då hade vi matte prov dett kändes som det gick ba iallfall Sen teknik ochdå gick min nagel av så nu har jag alla jätte långa förutom en .ser ju bra ut i veckan har jag inte orkat fixat naglarna men det ska jag försöka passa på ihelgen jag måste även göra lite no eftersom vi har prov på fredag .Tyskan måste finslipas lite på med eftersom jag inte gjorde läxa så bra och det var medvetet.

efter tekiken var det elevensval och jag körde på med korstyngn .
sen var det mat och matenn idag var fisk sakeimojjs mögelslashihopmossatfiskrester.
Det var väl okej .Sista lektionen hade vi no och vi arbeta på sommvanligt .
Slutade 1320 då kom pappa och stjusade hem mig och sen så åkte jag hem slappade bakademaränger  nä nu ska jag strax äta och sen se på lets dance .

Trevlig kväll!




här hhar jag riktigt mysigt med ljus och godis .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0