090127

God morgon .
igår var det innebandy turnering och det gick hyfsat kom 3 a av 5 lag .När jag kom hem satta jag mig og pluggade och sen såg jag på beverly hills .

idag är det skolan som gäller och först är det tyska .Sen är det enelsska och no .
Efter maten blir det musik och sen svenska och so .

Idag efter skolan kommer pappa och hämtar mig efter det åker vi hem men egentligen ska jah spela tennis men orkar inte har träninsverk efter igår och nu ska ju jag och virali börja gymma så jag kommer nog luta med det sen när jag och virali kommer igång .

Igår ladda jag ner wildchild den verkar bra men nuu måste jag bara få tid att se filmen vet i nte ifall jag inte hinnerse den förens helgen eftersom  det ska göraqs massa plugg.

Nu kommer ludde så nu ska jag hå ut med honom ha det bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0