God morgon !







GOD MORGON !












här är bilderna som utlovades igår


så blev resultatet jag blev helt förälskad i den å måndag ska jag in igen oh se ifall de har fler :)


man får med en magnet som man sedan håller övernageln som sedan bildar en stjärnan magneten ska dock inte nudda nageln .


idag vaknade man  halv 7  ja ni läste rätt halv sju asså det är värsta jobbgt att vakna tidigt men jag var pgg jag satte mig och fixde naglarna och väntade på att de andra skulle blir färdiga .
Snart  ska vi inte till stan och köpa ngt  åt maria sen hem och äta och efter det ska vi till irene och fira henne .Elina och pelle ska vara där så det ska blir roligt ändå .Ibörjan är de jätteblyga men sen när man ska åka eller de ska åka så vill de inte .Dem är så söta .Sen sak även hugo och hannes vara med  det blir säkert skojjigt.Nä nu ska jag gå ut i köket och se vad som händer r .

komer med uppdatering ssenare ikväll :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0