Min dag

Dagen började med att man efter  att ha sommnat om och gått upp hela natten så vaknade man klockan 10 ungefär .Sedan dröjde det liten stund innan maria gick efter det kom evaklara upp och jag ,hon och samantha  gick ut med ludde .Efter det så fikade vi och samantha provade gammla kläder .Som vi inte behövvde och som var för små.

.Sen gick de hem och jag och maria tog på oss för att åka skridskor.
Vi åkte ner till sjön och var där ett tag .Det blåste och var inte så kallt men det blev det ändå.Det va r så stark vind att man kunde åka  ganska långt och sen  behövde man inte ta fart för att det blåste så mkt .

När vi kom hem satte vi oss och såg på tv efte det käkade vi .Idag blev det kyckling med ris och curry sås .
Efter vi hade ätit  ringde pappa till irene och fråga ifall vi kunde komma .Pappa gick ut i duschen och gjorde sig iordning och vi andra satt vi datorn ,tvn.

När vi kom till irene fikade vi och åt mat .Det blev räk omeleet med lite smått och gått till .Vi kollad på tv och pratde.Jag läste även hennes hemmets veckotidning .

Nu har jag kommit hem och ska snart gå och lägag mig för att jag måste upp tidigt så att jag vänjer mig .
På torsfdag börjar ju skolan .Det känns hemskt .Jag vill inte börja ,jag vill ha mer lov .
Nu till vårterminen kommer ju alla nationella prov ch val till gymnasie .Det är mkt smhände roch även att mana ska få så bra slutbetyg .

Nä nu ska jag gå o borsta tänderna och gå och läggam ig och se på tv .
Jag och maria tog även lite bilder på ssjön men jag orkar inte sätta in de på datorn nu så det får bli imorn .

'
Godnatt !Jag och syrran förförra  sommaren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0