ngelack ,cho

Hej allihopa
Nu har jag precis fixat färdigt naglarna och gjort mer matte nu känns allt för nu kan man ta och koppla av .

Tnkte lägga upp lite bilder


matte är roligt ifall man försstår men är man inte fattar något vill man bara slita sönder hela boken haha



när vi var på coop igår så köpte jasg även choklad.Ja,jag vet att jag är ett  cholklad monster .
Menj ag kan inte hjälpa att jag älskar choklad och speciellt lindh.
Det negativa är at de kostar ungefär 30 spänn för en såån påse med 15 st i .


Idag var det bara att sätta sig och titta i lite tidningar och få lite insperation om vad man kan göra .För min del blev det inte så avancerat bara vanligt glitterlack men koppasfärg .

Nä nu ska jag dra får se ifall jag hiinner med ngt inlägg till senare ikväl ha det bra !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0