090712

Hej alla underba ra läsare .idag vaknade jag   redan vid sex  och har vart vakenen sen dess .Ska iväg och träna senare men ganska tidigt .Var väl därför jag vakna så tidigt ,för att kroppen var inställd på att gå upp .Gymmet öppnar inte förens 45 min  men ska väll inte träna direkt då .Ska försöka svar på era söta kommentarer med  och veckans blogg tävling  blir uppstjuten .

När man tittar ut ser det ut som solen skiner fktiskt ,kanske blir fint väder idag ? , ngn som ve t kanske  :) .

ja har väl inget att skrivva direkt .Ska kommentera bloggar och sånt så jag får upp läsar antalet igen :) , puss


heregud vilka tråkiga bilder ni ska behöva stå ut med

Kommentarer
Postat av: sofia

SV: kanon powershot pro 1. en hemskt dålig kamera tycker jag! haha, :)

2009-07-12 @ 09:53:45
URL: http://ssofialindman.blogg.se/
Postat av: Sanna

Hej,

Ja det finns många prisvärda digitalkameror mitt tips är att inte stirra sig blind på hur många megapixels det är. Visst megapixels är bra men zoom och ansiktsigenkänningsfunktion och optiken är också viktigt i en kamera. Så vad du ska använda kameran till är också något att tänka på.



Ha det bra!

2009-07-12 @ 11:28:47
URL: http://sannakaisas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0