Datorn funkar idag

Hej alla ! , nu så  äntligen kan jag kommaigång med bloggandet igen .Har sitit med datiorn hela dagen .Men nu är det om installerad och så .Idag har det inte hänt  alls mkt det har bara regnat och vart tråkigt .Nu ikväll komm några grannar hem till oss för at fixa internet till mig .Nu ska jag fixa lite med datorn och så ladda hem alal progrram och allt . Allr har ju försvunnit s¨å  jag måste få fram  ala länkar och så .Behöver  även tips på bloggar ,så  tipsa  på .Dock  intera egna för dem läser jag ändå alla som kommenterar såklart då :)

Puss,puss

Kommentarer
Postat av: FotobyDenise [O R D & F O T O]

sv: Japp allt är bra med mig, dig då?:)

ha en bra kväll

KRAM

2009-07-21 @ 21:33:11
URL: http://fotobydenise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0