11 juni

Det är den 11 juni och imorgon är det skol avslutning och får även  våra slutbetyg jag är jätte nöjd med dem jag ahr fått reda på  .Imorgon efter avslutningen åker vi tilll åtvidaberg och till mina kyuusiner en av dem tar styenten imrogn och så självklartt vill man ju träffa lousie också :),

Idag i skolan så var det  lärar spex oxh var kul  men det jag hade hoppats att inte få se var fotona från sjuan ,de enskilda fy fan .Då hade jag långt hår med -,- herregud men siom tur var  det ju att allas skolfoton komm med .

Det har varit dåligt bloggande de senaste dagarna o ch det beror på att  det var saker man har gjort ex i tisdags tror jag såg vi på musikalen grease också sen har internet även krånglat när jag känt för att blogga annars  har jag bara tagit det lungt .Idag har ag mycket saker jag vill göra .

* jag vill städa mitt rum -så man slipper komma hem på söndag eller ngt till ett äckligt och dammigt rum .
*jag ska kolla så jagt har allt färdigt tills imorgon  och raka benen ,duscha o så :)
*sen ska jag blogga , ge er dagens outfit fråg or m.m .
Sedan ska jag självklart kolla in olika bloggar och svara  på kommentarer .ikväll blir det nog att se på tv och koppla av . Nu tror jag att jag börjar med att svara på kommentarer och läsa bloggar ,.

i tisdags  ahde vi spexfto och alla såg ut som militärer .Så här såg jag ut .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0