3 juni

Dagarns går snabbgt ,det är redan 3:e junii .Min dag har sett ut så här att på morgon hade vi  no .Där vi skrev om droger och så .Sén so och då kollade vi på en tråkig film om andra väldskriget .Sen var de tmatte och då var det betg snack sen typ inget mer än att sudda i böckerna och lösa korsord.Sen var det gn äcklig mat och efter maeten hade vi svenska ,där vi såg på film .Efter det så Hade vi engelska och där skulle vi med se på film men jag palla inte se på film för 3:de gången idag ,så jag hängde med till datasalen .Skulleblogga men den lagag totalt datorn .Efter engelska hade vi slöjd .Sen var skolan slut ef ter det så åkte jag och tanks och nua har jag läst lite bloggar och ska snrt börja plugga lite tyska .Vi ska nämligen veta vart förbundsländerna ligger .

idag ska ni ven få ett inlägg hur man gör med hårlassot .


Det är ånga som frågar hurm na nominerar sig till veckans blogg ,det är jättte enkelt det är bara att skriva en kommentar att du vill vara med .Vill du veta mer så tryck på kategori ''veckans blogg'' så läser du mer .Nästa vecka ska jag läggga till en sak man måste göra, tänkte att ni kan länka mig med .

Nu väntar tyskan....

Kommentarer
Postat av: Camilla

sv: hehe ja det kanske man kan xd :)

2009-06-03 @ 17:06:43
URL: http://allaboutcamilla.blogg.se/
Postat av: Manda

sv: Jag ska till Platanias på Kreta. Bara pojkvännen och jag ska dit för att fira vår ettårsdag, kmr bli supermysigt! :)

Ja, men då har jag redan nominerat mig kan man säga? ;) haha.

Kmr bevaka din blogg som en hök ikväl efter den där hårlassogrejen ;D

2009-06-03 @ 17:17:57
URL: http://amandaliten.blogg.se/
Postat av: fanny

HEHE jag suktar inte precis efter veckans blogg:P men det skull nog vara kul:)

2009-06-03 @ 17:18:32
URL: http://faannyz.blogg.se/
Postat av: Linnéa [Doli]

SV: Tack så jättemycket :D<3

2009-06-03 @ 18:38:53
URL: http://doli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0