Blgggpause

Anledningen till denna blogg pause är att jag först och främst inte orkatblogga och sen för ngr dagar sedan fick pappa en hjärtinfarkt så ambulansen fick hämta honom och först åkte han in till mariestad men  de skickade honom  till skövde .Idag har vi varit i skövde och han har fått mediciner .imoron ska ha göra ngn röntgen och ultraljud för att se så att lärlen är ok . om de inte är de så får man göra en  såkallad ballong någonting.Om inte det funkar får han åkatill sahlgrenskla.Men så allvarligt kommer det nog inte bli .innan vi kom till honom var vi på media makt och jag tittade på en  dator jag titta ef5ter ett tag nu .Det är en hp touch smrt tx2 . Men den hadre inte mediamarkt som visnings exemplar inte heller hemma .Men ifall de skulle ta hem den skulle den kosta runt 12 000 då  har ju jag hittat biillifgare allternatiiv .Den ska ni få se bild på senare i bloggen . Nu harjag precis bränt ner vi hade iallafall tur med vädret igen på dvd till pappa .Nu sitter jag och väntar på att vrali ska ringa .Behöver även städa mitt rum nu efter ett ppar dagar då man inte har hunnit vaarit hema utan bara skitat ner .

Nu ska jag logga in och kolla ifall det finns ngn social på msn och läsa lite bloggar
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0