Godmorgon

 Va tugnt det känns att kliva upp nu ,jag är så t rött.Men  dety är sista veckann oc hdwet käns så gött.Nästavecka kan jag sova ¨å länng jag vill .Har iallafall skyndat mig och tvättat håret .Sen får det bli att plattadet o så .I

dag i skolan är dagen ganska  slapp ,Först har vi bild  och idrott.Vid klockan 10 ska alla dra till sandviken och göra ngt .Sen slutar vi atar jag  .Sen när jag kommer hem blir det att plugga lite på redovisningen vi har på non imorgon .Vi ska ha ett förredrag om hasch .Det kommer nog gå bra .Nu ska jag välja ut kläder och se  sminka mig ´.....


GLÖM INTE ATT NOMINERA ER TILL NÄSTA VECKAS BLOGG .
å in under kartegori tävlingar och läs mer :)




Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

SVAR: det är dem som kontaktar min mejl :)

jag har ca 1.000 besök per dag !

2009-06-08 @ 07:41:52
URL: http://haaiidi.blogg.se/
Postat av: Angelica - fyrbarnsmamman

Hoppas det går bra på föredraget nu då :)

2009-06-08 @ 09:05:48
URL: http://tvattlapp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0