tisdag

Hej!
Titta vem som hade helt fel i morse idag när jag skrev att det skulle bli fint väder .Hela dagen har de ty varit råkallt och lite regnigt och åska i luften .usch ,usch vart tog solen vägen igentligen ?.

idag har jag varit i skola ,på non gick jag till tandläkaen sen til skolan och åt mat sen ar  det musik,svenska so .Senkom mamma och hämtade mig och efter det åkte vi till mekonomen och sen till donken .Där jag köpte en glass.Det var den nya marängsvissen den var helt okej men tillslut så blev den för sliskig .om man ska sätta betyg på en så så får den en 3 av 5 .Efter donken åkte vi och hämtade maria och vi åkte till opel sedan så åkte jag och mamma och betällde nagel  tid åt mig .Nu är jag hemma och har inget direkt plannerat .Ska väll röjja lite och fixa med bloggen .






ÄR DET NGN MER SOM HAR SMAKAT PÅ MV FLURRY MARÄNGSVISSS?

Kommentarer
Postat av: Manda

Ja, jag har smakat den. Tkr den är jättegod! :D Lite för lite maräng kanske, men annars toppen! :)

2009-06-02 @ 19:13:59
URL: http://amandaliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0