insperation

Vilken insperation jag får av att vara inne på bubbule room och titta .Jag längtar tills juag pluggat färdigt och får ett jobb så jag kan ha hand om  min egen ekonomi och bestämma själv hur mkt jag vill handla för .JAg tycker bubbel rooms priser är ldigt bra :finns bådee i den högre klassren men jag sett att det mest finsn i dn lägre .
Jag längtar tills nästa barnbidrag då ska jag handla .

idag var det som sagt frilftsdag det gick bra och de var  ganska så skoj.Vid maten gick jag och virali och  käkade  och sen stack vi hem till henne och såg på tv en kvart . Efter det så stjusade hennes mamma upp oss till tennisahllen där vi spela tennis en timme .Efter det hämta mmamma oss och stjusade hem virli.jag och pappa käkade på donken och jag tog en ny .Eller ny och ny kanske den inte är har aldrigg vågat smaka den förut .Men idag  gjorde jag det och den var skit god .Det var chicken wrap eller ngt Detär kyckling  i yunnbröd med sallad och lite dressing och dessutom ost i.Var skit gott.

Sen åkte vi hem jag gick ut med ludde och tog det lungt .Sen satte jag mig vid datan o var där ett tag .Nu sitter jag med so:n och gjort färdigt hälften av vg frågorna .Ska gå och duscha nu och efter duschen blir  det att göra färdigt de andra .
Nu kommer lite bilder ...
 chicken wrapen smakade mums




Jag har en kelig katt misnann .Det är inte lätt att komma åt alla papper och läsa + skriva när hon ligger över dem
haha snygga jag med min otroligt heta räls .men snacka om att min käft kmr va snyggast istan när den är borta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0