Vårkänsla

Hej nu är jag mycket piggare och på skriv humör .Dagen idag var toppen och den såg t så här .Vibörjade med tyska där vi  jobbade med läxan och  så .Sen var det engelska  och där skrev vvi uppsats för att träna oss på   det nationella provet vi ska ha nästaa onsdag .Sen var det nno  och ibörjan kände jag bara tt jag ville därifrån för jag fatta in ett skirt men sen mot slutet fattade jag  det gasnka bra .Det kändes skönt .S Efter no n var det mat och idag var det potatis och kötbullar med brunsås.Efter det hade vi musik dä spelade vi och  flumma en hel del .Sen var dret svenska och där  skrev jag dagbok .Sista lektionen vad so  som handlar om ekonomi .

Mamma kom och hämtade mig och vi åkte till högelid förr att hämta maria .Efter skolan var ja as trött .Vikäkade lite och jag började plugga .Sen tog jag en cykeltur i det fina vårvädret och fick energi igen så jag kunde sätta mig och plugga .
Nu sitter jag  här och ska kolla på halv åta hos mig snart och sen vet jag inte vad det är för bra program .
Imorgon blir det att träna för första gången på 2 veckor eller ngt .Ska bli skönt och träna faktiskt .Sen blir det hem och plugga på  e ngelska och tyska .Som  jag känner att jag int ehar ngn koll på .Jaja ha det bra puss <3
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0