26 maj

Hej alla ,skoldagen var okej På no fick vi lyssna på en f.d missbrukare som pratade om droger och sånt .På musiken fick virali vara med så det var lite rolgare .Annars har det inte hänt så mkt i skolan bara det gammla vanliga .
Idag så ska jag plugag till son som vi har imorgon  .Mamam ringde även förut när jag var påväg hem  och sa att hon lagt undan en koft en vit ,jag som tjatade i helgen på att för göra om en gamma kofta som jag har här hemma .Den skulle bli skit snygg .Men det fick jag inte hon ville hellre att jag skulle  köpa en .Så idag hade hon lagt undan en vi får se ifall hon köper den eller ifall hon lägger unndan tills imorgon .
en annan sak som hände idag var att viirali och jag ska klippa oss samtidigt det blir nog nån vecka innan avslutningen.
Jag vet heller inte hur jag ska göra med sista natten med gänget måste bestämam mig . Jag vill inteka dit om inte virrali gör det men samtidigt så säger alla att man ska åka dit ör det är en upplevelse .Har även en kusin som tar stdenten vet inte ifall vi ska till henne i år ,men vi var ju på hennes srra förra åtret men vi får se .

En rolig sak är attt på sista tiden hat antalet besökare ökat .Jätte kul tycker jag .Jag har inte hunnit svara på alla kommentarer men ska göra de tnu och titta mailen  .Efter det ska jag nog äta ngt gott och sen börja plugga för imorgon är det  prov.Ska bli skönt Efter det har vi bara tyska klvar tills på måndag.Sa till ingbritt idag  att jag ville även om att jag kommer sitta och rå plugga hela hrelggen även på min fdelse dag som är på söndag eller lördag ve´t inte rikti¨gt men iallafall. det kommer nog bl bra ändå .

Dettta belv ett lång inlägg hoppas det inte gjorde något nu bir det attt kolla mailen puss


Kommentarer
Postat av: Emma

Vad kul att du gillar bloggen :)

Hur är det då?

kramar

2009-05-26 @ 16:05:52
URL: http://crazygirlinthisworld.blogg.se/
Postat av: Jenny

SVAR; vi får hoppas att han bara kände på den då ;) haha

2009-05-26 @ 17:31:32
URL: http://jjeennyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0