27/5

Hrj alla glada !
Idag var det skola som vanligt .Natten var som vanligt inte så bra , som ni säkert läste i  morses.Men morgon började iallafalll .Vi hade no nationella labb var lite sådär trött men när man konstentrerade sg gick bra .Efter no var det .So prov hade vi , provet gick as bra så det blir nog minst vg iallafall, Efter So så var det matte och körde luffarschack medan den sista gruppen hade matte nationella  muntligt .Närr vi hade kört färdigt så körde vi hänga gubbe och lite nadra roliga lekar till det var slut .Sen avr dt nän jävla skit mat .Efter luchen hade vi svenska där såg vi på film efter det så hade vi engelska och sen  sköjd .

När mamma kom och hämta mg så åkte vi in till  stan och köpte enn vit kofta .Denfår ni se i ett sneare inlägg .Efter det åkte vi till coop och handladedet  blev tre olika melonsorter .c-vitamin,glass ,läkerol och bröd .

När jag kom tog jag det lungt snacka i telefon sedan började jag med tyska nu har jag varit ute med ludde  och ska snart böreja med ty ska nigen .Imorgon är det orientering vi börjar 9 .40 efter vi sprungit klart får vi sluta och då så ska jag ägna dagen åt att plugga tyska .

Nä nu ör det dags för plugg .....

Kommentarer
Postat av: Carro

Alska vattenmelon :)

2009-05-29 @ 02:46:51
URL: http://tredjenovember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0