4 maj

å gud  kom nyss in fån världens skönaste promenad med Ludde. Nu eller redan örra vecka fick jag riktiga sommarkänslor jag vill bara att det ska bli sommarlov  då man j  kan bada sola,vara ute sent på kvällarna och grilla ,umgås med vänner och allt .Den här sommar ska bli specell den ska bli den bästa sommaren.När jag var ute på promenad så såg jag att smultron blommorna redan har kommit .Brukar de <alltid komma så tidigt ? .Ja jag vet  inte men de ska iallafall bli skönt .

Skolan  idag gick bra inget speciellt på svenskan  fick vi tillbaka våra prov då jag ytterrligare fick MVG .Imorgon har vi matte nationella och det börjar halv nio så det blir en liten sovmorgon .Men jag tror inte jg ska ta sovmorgon utan ska gå upp occh locka håret .Nu inna promenadn läste jag igenom engelskan som vi har påa onsadag .Eftert att jag kollat in lite bloggar och så nu så ska jag sätta mig med engelskan  igen och plugga .

Jagg har även gått med i buzzer där man buzzar olika skaer .Allså man får hem lika saker som inte kommit hem på marknaden än Sen så ska man testa den och ge ut  prover  till familj ,vänner .Sedan ska man skriva vad man tyckte om den och så .Det bästa är att man får det gratis och får behålla de flesta saker (förutom ifall man skulle få provköra en bil ....)som man faktisk kan få .

När jag var ute och gick med ludde fick jag en ny ide .Tänkte att jag skulle starta en serie med träning .Allså nu  inför sommaren ska jag försöka och träna varje dag .Kannske 20-50 situps varje kväll och träna på gymmet som vanligt .Ska även komma med lite tips på andra tränings saker .Det kommer jag sätta upp såfort jag får tid .Så håll utkik efter fridas tränings dagbok där även du kan gå med och träna tillsammans.Så det blir lite roligare .Mer  och tydligare info kommer senare .

Nu ska jag titat in lite bloggar innan jag plugga och sdan dusxchar innan 90210 och spårlöst  blörjar
Ha det bra så länge och jag hoppas jag ska kunna fxa min mobil snart så ni också kan få se kort .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0