Dagen i bilder


påväg till skövde denna gången var det varmt och soligt väder .

först blev det att åka till elins  esplanad där hittade jag inget men  vi var där en stund ,sedan blev vi t rötta  och satte oss på ett matställe .

Maten var jätte god och hann inte ta en bild förens jag hade börjat äta.


sedan kolla vi på blommor och björnbärs buskar som man har lovat mig att köpa .


efter elins esplanad som jag visst httade ngt på åkte vi till commerce .Hittade 2 söta blommiga linne som kommer upp snart .


Efter att ha gått ett tag  på commerce så tog jag en milkshake på ett fik i g allerian .

sedna åkte vi hem till irene och spela fia med knuff medans de andra pratade ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0