Fredagen 22 maj

Känns inte så lockande att veta att det är fredag och  jag måste plugga .Jag har stjutit upp det i flera dagarna och idag måste det göras .Ihelgen får jag  fxa lite med  berlin mitt bondesland eller förbundsland som det heter .Det ska vara färdig den 1 juni och det är inte långt kvar .Många har inte börjt och det gäller även mig .

Men har ni tänkt på en sak ?
Dagarna går järttfort och det är redan den 22 andra maj  det är  bara  1 vecka och  1 dag  tills jag fyller 16 och sen efter det är ju allt färdigt .Eller allt ska vara färdigt med alla skolarbeten och så .Kom även på att jag hade engelska att översätta recept till en receptbok på engelska som måste vara kvar .jag kommer inte ihåg vilken  dag johan sa att  betygen skulle vara satta mren det var runt den  femte junui och hur ska jag huna bli klar med allt det där .ÅNGEST,säger jag bara .

så idag får jag sitta hemma  ocgh plugga egografi medans maria och mamma kanske åker tilll skövde igen eftersom maria inte hitta ngt igår .De skulle åka in till stan  och itta  jag hoppas de hittar ngt där så det slipper åka till skövde igen men samtidigt skulle det vara sköbnt att  de åktre till skövde för då får jag lungn oxh ro att plugga .Nä nu måste jag stänga av min tv o ch börja plugga  bloggar nog lite senare   i någon plugg pasuse :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Svar: Vad kul, jag har inte publicerat några komentarer från dom som är med. Vad du nu kan göra är att maila mig på [email protected] och skicka bilden du vill ha med och vilken text och vart du vill ha den. Lycka till vinnaren presenteras i kväll.

2009-05-22 @ 11:24:34
URL: http://sofiacharlotta.webblogg.se/
Postat av: Sofia

Svar: du är nu med i min tävling. Innan skrev jag fel mail till dig. Den riktiga är [email protected]. Dit ska du maila bilden som du vill ha i headern samt din egna text som du vill ha i headern.



Lycka till.

2009-05-22 @ 12:10:33
URL: http://sofiacharlotta.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0