go morgon

Morgon dagen igår var toppen ,bäst afördelsedagen .Kommer lite bilder och sånt senare så ni kan få se .

Idag är det xösndag och mors dag ,som vanligt vaknade jag tidigt pappa sa att jag sskulle väcka honom när jag vakna så vi kunde väcka mamma .men klockan är ju sex .D4etär ju för tidgt vaknade  fwem i haslv sex .Just nu har jag en irriterne fluga som åker omkring runt mit huvud .

Idag ska jag göra tyskan -den har jag fan ångest över .- ingbritt skulle rätta den ge den till virali .M;en när virali hade lektion så hade   hon inte rätta färdigt dne .Så Virali gav henne mail adresss och har tittat nu och igår men det har inte kommit ngt .Så jag får ju se hur det går .Jag sak ha tyska rredovisning om det landet imorgon .Lite panikångest har jag fan men jag kan inte göra så mkt och det är det som är värst .

Sen måste  jag försöka städa rummet .bädda sängen med nya lakan och dammsuga rummet  och så .

Det har varit födelsedagar och plugg varje dag de senaste dagarna oc h varmt och härligt vder dessutom . Så det har varit svårt att uppdaterat blogge n så ofta .imorgon har jag sista redovisningen , coh efter  det är det inget mer som man ska behöva plugga still .Jag hoppas bar ainte att ingbritt flyttar fram min redovisning pga at hon skulle rättta .

jaja nu har jag fått ut min ångest och ska nu fortsätta att titta lite bloggfar ta det lungt inna jag väcker de andra så att vi kan fira mamma .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0