god morgon

Idag är jag på ett glatt humör  coh känner verkligen för att blogg aså idag kan ni nog räkna med flera inlägg.Det kan nog bero på att det blev så mkt plugg igår  också.Innan jag kom hem från skolan så var jag förbi tea sportia där jag köpte skorna till avslutningen .Bild kommer på dem senare :)

Idag då så har vi först tyska sen har vi ,engelska med flöt berit.EFter engeslskan blir det no .Då tror jag att resten av dem som inte fick göra förra vecka får göra sin np no labb .I den andra gruppen fick alla  ett pappaer som stod hur man skulle göra .Det kommer jag också få  för min labb var helt wierd .Den labben var inte så enkel när man satt där och skulle  skriva ner hur man gorde .Så det blir nog bra .Förresten muntliga går med matte känndes riktigt bra ,kan man hoppas på ett vg tro ?

Efter non är det mat sen musik,svenska och so .När jag kommer hem blir det som vanligt att plugga men idag hoppas jag kunna skriva flera inlägg .

Nu ska jag kika lite bloggar...

Hur ser eran dag  ut?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0