Godmorgon

Godmorgon alla läsare !
idag är det måndag och det innebär skola .Måndagar är alltisd så sega tycker jag men jag hopppas den här dagen rullar på .I natt sov jag inte als bra vaknade vid tre och sommnade inte förens fem och halv sex skulle jag ju upp .
Idag måste jag plugga på so-provet .ska bli skönt att få detgjort sen är det bara  tyskan kvar .Då måste jag verkligen sitta i veckan och i helgen varj e dag och köra stenhårt fö nästa måndag ska den in och som många andra har inte börjat med denn än inte meer en att bara sammla ihop fakta och sånt .
Nu blir det att platta färdigt över håret sen ta frukost

.


Kommentarer
Postat av: Vilja

Hejsan! Hoppas allt är bra med dig?



Tittar in för att fråga om du har lust att ge mig en röst i Tävlingen veckans blogg? Är nämligen en av finalisterna! TACK på förhand :)



Klick klick : http://feliciaholmgren.blogg.se/2009/may/borja-rosta-2.html#comment



2009-05-25 @ 15:37:50
URL: http://viljasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0