godmorgon '_*

Godmorgon
vaknade av att pappa väckte  mig klockan halv sex , då han inte trodde att jag var ledig efter en timme väckte mamma mig och frågA ifall jag var ledig och det är klart jag är det ! .Jag har sagt det till dem flera gånger .
Jag brukar inte  sommna om men lyckades båda två .Sen efter en timme sats mammas rasio på på 120 decibell .kul ,ja jag ve t ....
Nu7 sitter jag här ínne imaria s rum tittar på gammla bilder  lyssnar på musik .För den satte hon ju såklart på .
Nu kan jag verkligen inte sommna om .

ska nog snart äta fgrukost med de andra och idag blir det plugg och vara med virali.

Kommentarer
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

Kommer svar på mailet som du bad om :)

2009-05-20 @ 12:00:15
URL: http://carolinefrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0