Hur du lockar håret med en plattång


instruktioner:
  • Ta en passè (en bit av håret) och sätt passén över på utsidan och sedan in mellan plattorna.

  • Sätt  sedan plattången ner mot hårbotten och nyp i hop och dra plattången rakt utåt ända till toppen och vips så har du en spirallock.

  • Om du använder en plattångsprodukt så håller locken betydligt längre. Fixa sedan till frisyren med spraya och du är redo för festen


  •  så här blev mitt  hår när jag locka med plattången , var inte helt färdig med ena sidan





    Kommentarer
    Postat av: sannie

    nice med håret!

    tack så jätte mycket! generad

    2009-05-22 @ 18:07:47
    URL: http://sannieschutt.blogg.se/
    Postat av: Anonym

    Zahra Zouiten heter Kenzas syster, googla bild om du vill se, hon kommer inte att visas i bilden för hon är extremkommunist och hennes pojkvän har missahandlats för deras extrema åsikter.

    2009-05-22 @ 18:25:54
    Postat av: Sofia

    Hejsan, du kom två i min tävling och jag har lagt till ett tröst pris så du kan få välja mellan 2 andra headers som jag gjort och se om du vill ha någon av dom. Hör av dig om du är intresserad. =)

    2009-05-22 @ 18:37:22
    URL: http://sofiacharlotta.webblogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    RSS 2.0